😟

Przepraszamy, nasza strona lepiej działa w orientacji pionowej...

😟

Przepraszamy, nasza strona działa tylko na smartfonach, laptopach i pc...

Regulamin Mentoringu Social Media

§1 Definicje

  1. Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub osoba prawna bez osobowości prawnej,
  2. Konsument – osoba fizyczna, a także osoba prowadząca działalność gospodarczą, zawierająca z Organizatorem umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  3. Organizator – Firma Digital Panda Rafał Gnot
  4. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem digitalpanda.pl

§1 Postanowienia Ogólne

  1. Organizatorem programu jest Digital Panda Rafał Gnot, z siedzibą przy Giełdowa 4/74, 01-211 Warszawa, NIP: 5272930661, REGON: 386444806 (dalej jako „Organizator”).
  2. Program skierowany jest do osób fizycznych i firm zainteresowanych rozwojem w obszarze marketingu internetowego.
  3. Za pośrednictwem Sklepu, Organizator zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy o prowadzenie mentoringu, konsultacji, a także innych produktów opisanych na stronach Sklepu.
  4. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Organizatora i Kupujących.
  5. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
    a. Dostęp do Internetu,
    b. Standardowy system operacyjny,
    c. Standardowa przeglądarka internetowa,
    d. Posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  6. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie. 
  7. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami netto.

§2 Rejestracja i płatności

 

  1. Rejestracja do programu odbywa się przez wypełnienie formularza na stronie internetowej Organizatora.
  2. Warunkiem uczestnictwa jest opłacenie faktury przesłanej przez Organizatora po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
  3. Płatności przyjmowane są wyłącznie przelewem bankowym.

§3 Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Organizator świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Organizatora jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
  3. Odpłatnie świadczymy umowy usług mentoringowych oraz Konsultacji.
  4. W ramach Sklepu oferowane są:
    a. Szkolenia
    b. Szkolenia online
    c. Konsultacje
    d. Mentoring
    e. Inne
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Organizator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  6. Podejmuję działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Organizatora o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  7. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail hello@digitalpanda.pl. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Organizator będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§4 Składanie zamówienia w sklepie

  1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia na podstronach dotyczących konkretnych usług. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia:
    a. Imię
    b. Nazwisko
    c. Adres e-mail
    d. Telefon
    e. Chęci uzyskania faktury.
  2. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie i dostarczenie faktury w wersji elektronicznej. Jeżeli nie wyraża takiej zgody, powinien zgłosić tą sprawę do Organizatora.
  3. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Kupujący może skontaktować się z Organizatorem.
  4. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przekierowany strony z podziękowaniem za zakup oraz otrzyma maila z fakturą w ciągu 24 godzin. Z chwilą opłacenia faktury umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Organizatorem. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  5. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Organizator zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Organizatora co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Organizatora. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Organizatorowi na podjęcie kontaktu z Kupującym, Organizator udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
  6. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Organizator nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ustępu 4 powyżej.
  7. W ramach mentoringu Kupujący otrzymuje:
    • Pięć tygodni wsparcia specjalistów Organizatora, 
    • usługi zawarte w planie mentoringu podane na stronie internetowej Organizatora.
  •  

§5 Prawa własności intelektualnej

  1. Treści zawarte w Sklepie oraz produkty elektroniczne objęte są ochroną prawa autorskiego.
  2. Prawa autorskie majątkowe i osobiste co do produktów i treści dystrybuowanych za pomocą Serwisu należą do mnie.
  3. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§6 Odstąpienie od umowy i Zwroty

  1. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy i otrzymać pełny zwrot kosztów do 14 dni przed rozpoczęciem programu.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, w odniesieniu do produktów przygotowywanych na specjalne zamówienie Konsumenta oraz według osobistych preferencji.
  3. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Kupującemu wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
  4. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną w terminie 14 dni od zakupu produktu.
  5. W przypadku odstąpienia po tym terminie, płatności nie podlegają zwrotowi.

§7 Odpowiedzialność za wady

  1. Mamy obowiązek dostarczyć Kupującemu treść cyfrową wolną od wad. Organizator zrobi wszystko by dostarczyć produkt cyfrowy lub szkolenie spełniające wymogi Kupującego zgodnie z programem udostępnionym na stronie.
  2. Organizator jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedana treść cyfrowa lub produkt fizyczny ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę treści cyfrowej lub produkcie fizycznym, powinien poinformować o tym Organizatora, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. Kupujący może kontaktować się z Organizatorem zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
  5. Organizator ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

§8 Ochrona Danych Osobowych i cookies

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Organizator.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://digitalpanda.pl/polityka-prywatnosci

§9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
    b. Zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Organizatorem,
    c. Skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej https://polubowne.uokik.gov.pl/
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§10 Postanowienia Końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Organizatora. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość oraz jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
  3. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.03.2024.

Przykładowa grupa odbiorców: Docieramy do użytkowników, których zainteresował nasz przekaz z poprzedniego etapu lejka, dzięki czemu wiemy, że te osoby faktycznie mogą skorzystać z naszej oferty. Wykluczamy osoby, które już dokonały zakupu lub skorzystały z naszej usługi.

Cel: Zainteresowanie naszą ofertą i pokazanie jej przewag nad konkurencją