Strony internetowe

Kreatywnie. Profesjonalnie. Na czas.

Tworząc strony informacyjne, landing page czy sklepy internetowe najpierw analizujemy potrzeby Twoich klientów, aby użytkownik w 3 kliknięciach mógł osiągnąć swój cel na Twojej stronie.

Strony www

Kreatywnie. Profesjonalnie. Na czas.

Tworząc strony informacyjne, landing page czy sklepy internetowe najpierw analizujemy potrzeby Twoich klientów, aby użytkownik w 3 kliknięciach mógł osiągnąć swój cel na Twojej stronie.

Zaufali nam najlepsi

Autorski proces który gwarantuje sukces

Nasz autorski proces tworzenia stron internetowych sprawia, że współpraca jest przewidywalna, sprawna i dostarczamy poszczególne etapy projektu na czas, a gotowa strona konwertuje użytkowników w klientów.

Nasze projekty

OrtoDent

AgroRendite

Oxytree24io

Dlaczego wybrać współpracę z Digital Panda

Rafał Gnot

Założyciel Digital Panda

Warsztat
strategiczny

Określamy Twoje cele biznesowe i ścieżkę zakupową klientów.

Szybkość strony

Budujemy strony w oparciu o technologię WebFlow lub Elementor Pro i zapewniamy optymalizację szybkości działania strony w testach Google.

Obniżenie kosztów marketingu
i sprzedaży

Jesteśmy ekspertami w marketingu, dlatego wiemy jak zbudować stronę, która sprzedaje lepiej.

Nowoczesny design

Mamy kompetencje z zakresu UX/UI oraz znamy najnowsze trendy designu.

  • Co projektujemy?

    Strony informacyjne

    Strony dedykowane dla wszelkiego rodzaju usług. Charakteryzują się większą ilością informacji, a ich głównym celem jest zapoznanie się z ofertą danej firmy.

    Podczas warsztatów poprzedzających design przykładamy szczególną uwagę do potrzeb jakie ma spełnić dana strona dla użytkowników, aby mieć pewność, że użytkownicy w ciągu 3 kliknięć znajdą informacje których szukają.

  • Co projektujemy?

    Landing page

    To strona budowana najczęściej na potrzebę generowania leadów lub sprzedaży promocyjnej oferty.

    Podczas analizy Twoich klientów skupiamy się na znalezieniu insightów pozwalających spełnić zapotrzebowanie użytkowników wchodzących na Twoją stronę. Tego typu proces zapewnia wyższy współczynnik konwersji, dzięki czemu możesz zaoszczędzić sporo środków podczas działań marketingowych.

  • Co projektujemy?

    Sklepy internetowe

    Zazwyczaj są to najbardziej rozbudowane strony internetowe na których bardzo ważne jest odpowiednie zaprojektowanie UX oraz UI.

    Dobrze przemyślany UX w przyszłości wpłynie na koszty jakie Twoja firma będzie ponosić na reklamę w Google lub social mediach. Natomiast UI zapewni, że Twoja oferta będzie bardziej atrakcyjna i przejrzysta.

  • Co projektujemy?

    Strony informacyjne

    Strony dedykowane dla wszelkiego rodzaju usług. Charakteryzują się większą ilością informacji, a ich głównym celem jest zapoznanie się z ofertą danej firmy.

    Podczas warsztatów poprzedzających design przykładamy szczególną uwagę do potrzeb jakie ma spełnić dana strona dla użytkowników, aby mieć pewność, że użytkownicy w ciągu 3 kliknięć znajdą informacje których szukają.

  • Co projektujemy?

    Landing page

    To strona budowana najczęściej na potrzebę generowania leadów lub sprzedaży promocyjnej oferty.

    Podczas analizy Twoich klientów skupiamy się na znalezieniu insightów pozwalających spełnić zapotrzebowanie użytkowników wchodzących na Twoją stronę. Tego typu proces zapewnia wyższy współczynnik konwersji, dzięki czemu możesz zaoszczędzić sporo środków podczas działań marketingowych.

  • Co projektujemy?

    Sklepy internetowe

    Zazwyczaj są to najbardziej rozbudowane strony internetowe na których bardzo ważne jest odpowiednie zaprojektowanie UX oraz UI.

    Dobrze przemyślany UX w przyszłości wpłynie na koszty jakie Twoja firma będzie ponosić na reklamę w Google lub social mediach. Natomiast UI zapewni, że Twoja oferta będzie bardziej atrakcyjna i przejrzysta.

😟

Przepraszamy, nasza strona działa tylko na smartfonach, laptopach i pc...

😟

Przepraszamy, nasza strona lepiej działa w orientacji pionowej...

Jak możemy pomóc Twojej firmie?

Przykładowa grupa odbiorców: Docieramy do użytkowników, których zainteresował nasz przekaz z poprzedniego etapu lejka, dzięki czemu wiemy, że te osoby faktycznie mogą skorzystać z naszej oferty. Wykluczamy osoby, które już dokonały zakupu lub skorzystały z naszej usługi.

Cel: Zainteresowanie naszą ofertą i pokazanie jej przewag nad konkurencją